ووچر چیست ( perfect money ) ؟

پرداخت ایمن با ووچر

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های پرداخت نیز شکل دیگری به خود گرفته‌اند. یکی از این روش‌ها، پرفکت مانی است. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین بوده که به کاربران اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های مالی را به صورت امن و ناشناس انجام دهند. در ادامه این مقاله به نحوه کارکرد پرفکت مانی و مزایا استفاده از ووچر پرفکت مانی خواهیم پرداخت.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

برای درک بهتر ووچر ابتدا بهتر است با پرفکت مانی آشنا شوید. پرفکت مانی  نوعی سرویس مالی است که برای کاربران فرصت انتقال آنی وجه با بهترین سرعت و کمترین کارمزد را فراهم میکند. یکی از روش‌های استفاده از این سرویس، ووچر است. ووچر پرفکت مانی راه حل مناسبی برای افرادی است که به دنبال روش‌های مقرون به صرفه و بدون دردسر برای خرید یا انتقال وجه هستند. این روش پرداخت مانند یک کارت هدیه یا شارژ عمل میکند و برای خرید آن نیازی به وارد کردن مشخصات کارت بانکی نیست از این‌رو امنیت بالایی دارد.

استفاده از خدمات پرداخت پرفکت مانی تسهیل انتقال وجوه بین افراد و مشاغل را ایجاد کرده است تا ارائه خدمات را راحت‌تر کند.

ووچر پرفکت مانی چگونه کار میکند؟

همانطور که گفته شد ووچر پرفکت مانی مانند یک کارت شارژ است اما این کارت شارژ فیزیکی نیست. شما با استفاده از کدهای موجود در ووچر میتوانید انتقال وجه و یا خرید خود را در سطح بین‌المللی انجام دهید.

اگر تمایل به ایجاد حساب پرفکت مانی ندارید، برای استفاده از ووچر ایجاد حساب الزامی نیست و حتی میتوانید از طریق صرافی‌های دیجیتال ووچر پرفکت مانی را دریافت کنید.

انتقال پول به هر گیرنده‌ای در سراسر جهان حتی اگر حساب پرفکت مانی نداشته باشید امکان‌پذیر بوده و به خرید یا انتقال وجه شما سرعت میبخشد. همچنین شما میتوانید تنها با استفاده از یک صرافی، معادل ووچر خود را با ارز دیجیتال دیگر و یا وجه ریالی (صرافی‎های دیجیتال ایرانی) دریافت کنید.

آیا پرفکت مانی امن است؟

پرفکت مانی برای محافظت از اطلاعات و تراکنش‌های کاربران خود تاکید زیادی بر امنیت دارد. برخی از اقدامات امنیتی اجرا شده توسط پرفکت مانی عبارتند از:

 

  1. فناوری رمزنگاری پیشرفته: پرفکت مانی از فناوری رمزگذاری پیشرفته برای محافظت از اطلاعات و تراکنش‌های کاربر استفاده می‌کند و اطمینان می‌دهد که داده‌های حساس در برابر هرگونه دسترسی غیرمجاز محافظت می‌شوند.
  2. احراز هویت دو مرحله ای: پرفکت مانی احراز هویت دو مرحله‌ای را برای ایجاد یک لایه امنیتی بیشتر برای حساب‌های کاربری ارائه می دهد. این امر مستلزم آن است که کاربران علاوه بر رمز عبور خود، کد دیگری که توسط برنامه ایجاد شده است برای ورود به حساب خود ارائه دهند.
  3. تأیید آدرس IP: پرفکت مانی آدرس IP دستگاه مورد استفاده برای ورود به حساب را تأیید می‌کند و می‌تواند در صورت استفاده از یک آدرس IP غیر معمول به کاربران هشدار دهد.
  4. تاریخچه ورود: این سیستم مالی تاریخچه ورود به حساب‌های کاربری را پیگیری می‌کند، بنابراین کاربران به راحتی می‌توانند هرگونه ورود مشکوک یا غیرمجاز را بررسی و ردیابی کنند.
  5. استفاده ناشناس: پرفکت مانی برای استفاده ناشناس طراحی شده است که می‌تواند از کاربران در برابر افشای اطلاعات شخصی آنها محافظت کند.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که در حالی که پرفکت مانی این اقدامات امنیتی را اجرا کرده است، کاربران همچنان باید اقدامات احتیاطی را برای ایمن کردن حساب خود انجام دهند. این امر شامل ایجاد یک رمز عبور قوی و منحصر به فرد، عدم به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی و احتیاط از تلاش های فیشینگ است.

خرید ایمن وی پی ان با فراگز

با توجه به شرایط پیش آمده سیاسی در کشورمان، تحریم‌ها و همچنین محدودیت‌ها، حفظ حریم کاربران و ارائه‌دهندگان خدمات وی پی ان دغدغه مهمی است که باید به آن توجه داشت. به همین دلیل تیم فراگز با در نظر گرفتن حریم اعضا و همچنین کاربران عزیز شرایط خرید وی پی ان را از طریق ووچر پرفکت مانی فراهم کرده است. فقط کافیست وارد ربات پیشرفته فراگز و مراحل خرید را تکمیل کنید.